Returnarea produselor – pana la 366 zile de returnare si 200 zile de garantie

Vrei sa returnezi un produs ? Contacteaza-ne la 0318 234 234 (Mediasat – fix), 0372 681 011 (Vodafone – fix) sau contact@originals.ro si ne ocupam noi de tot !

  • 00:32 Pe scurt
  • 01:10 Crearea cererii direct pe Originals.ro
  • 02:08 Impachetarea coletului
  • 05:34 Crearea cererii de returnare cu ajutorul unui operator
  • 06:11 Alegerea produsului dorit la schimb sau a returnarii
  • 08:11 366 zile returnare 100 zile garantie

Vreau sa returnez unul sau mai multe produse

Originals.ro ofera pana la 366 zile de returnare pentru orice produs achizitionat, desi magazinele obisnuite ofera doar 10 zile conform legislatiei in vigoare.

Daca din diferite motive (nu va place produsul comandat, nu va este buna marimea sau oricare altul ) doriti sa schimbati produsul cumparat sau sa recuperati contravaloarea lui, ne puteti contacta pentru a trimite curierul sa il ridice de la dvs. contra unui cost de 14.99 lei sau il puteti trimite prin orice modalitate doriti, la adresa de mai jos, fara ramburs (SC Originals SRL nu va accepta primirea coletelor trimise cu ramburs)

S.C. Originals S.R.L. sos. Iasi – Tg. Frumos, km 10, (DN 28 sau E583) jud. Iasi (Oficiul Postal arondat Valea Lupului)

in cazul trimiterii prin Posta Romana, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare iar coletul va ajunge direct la oficiul postal arondat; delegatul nostru va prelua coletele in fiecare zi de vineri

Veti fi contactat de un consultant vanzari imediat ce produsul ajunge la noi pentru a stabili restul detaliilor. (daca doriti alt produs sau returnarea banilor). Costul coletului cu produsul trimis la schimb este de numai 9,99 lei.

Banii se pot returna prin:

  1. Mandat postal (prin Posta Romana; ajung la domiciliul dumneavoastra in 3-4 zile lucratoare; daca nu sunteti gasit veti primi o instiintare in cutia postala si puteti ridcare banii de la oficiul postal de care apartineti timp de 10 zile)
  2. Virament bancar: din contul Originals.ro in contul dumneavoastra (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)
  3. Refund pe cardul de pe care ati efectuat plata (doar pentru comenzile platite prin card)

NOTA:

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu ambalajul  si toate accesoriile originale.

Motive des intalnite pentru care se refuza returul produselor:

1.    In cazul pantofilor sport cand clientul nu ambaleaza bine (in hartie sau nylon) cutia originala si aceasta ajunge la noi foarte deteriorata sau cu scoch lipit direct pe ea (de catre curier, pentru ca acesta trebuie sa sigileze continutul daca expeditorul nu o face sau chiar de catre client)

2.    In cazul articolelor de imbracaminte cand clientul trimite produsul intr-o punga si pe durata transportului punga se deterioreaza si produsul se murdareste (recomandam returnarea produselor in cutii, sau foarte bine protejate, luand in evidenta manipularea lor de catre curier pentru a ajunge la noi in starea in care l-ati primit)

3.    In cazul produselor cu semne de uzura sau mirosuri improprii ( va rugam nu trimiteti inapoi produse pe care le-ati deteriorat sau folosit pentru a evita refuzarea returului si plata taxelor de curier dus-intors; toate produsele returnate sunt analizate in detaliu; se verifica pe camerele de supraveghere starea in care a fost trimis).

Suntem siguri ca nimanui nu i-ar face placere sa cumpere un produs uzat sau deteriorat oricat de putin.

Ne cerem scuze pentru inconveniente si va multumim pentru intelegere.

Temeiul legal . . .

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator.

In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. „

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

NOTA: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

About the Author: Ciprian

Lasă un răspuns