Puma

Puma

Rudolf

In anii ‘40 Adi si Rudolf Dassler, au gasit drumul spre success, Rudolf a creat marca Puma (in timp ce fratele sau a creat marca Adidas).

Puma a fost infiintata in 1948, si primul adidas scos pe piata a fost numit Atom, acesta fiind un adidas pentru fotbal. Nu mult dupa acest eveniment, multi atleti au inceput sa poarte Puma in cadrul unor evenimente majore. In 1952 atletul Josef Barthel a purtat adidasi Puma si a castigat Medalia Olimpica de Aur. In 1956 a fost introdus si insemnul cu dunga, care a fost folosit mult timp. De abia in 1968 a fost introdusa emblema Puma (forma de pisica), iar in acelasi an s-a produs un mare eveniment: Tommie Smith, care a castigat medalia olimpica de aur pentru 200 m in Mexic purta adidasi Puma.

Alti atleti care au purtat Puma sunt: Diego Maradona, Boris Becker care semneaza pe modelele “Puma Beck Ace”.

Aceste inovatii si popularizarea data de sportivii celebri care au purtat echipament Puma, au crescut vanzarile atat de mult incat au plasat compania Puma AG pe locul trei in lume, dupa Nike si Adidas, la nivel de echipament sportiv, loc pe care si-l pastreaza pana azi.

PUMA are misiunea, pe termen lung, de a deveni compania cea mai de dorit pentru stilul sportiv.

PUMA, considera ca pozitia lor de lider creativ pentru stilul sport le da posibilitatea şi totodata, responsabilitatea de a contribui la o lume mai bună pentru generaţiile care vor urma. O lume mai bună, în viziunea PUMA ar fi mai sigura, mai pasnica, si mai creativa decât lumea pe care o stim astazi.

Cele patru elemente cheie care descriu cel mai bine marca Puma sunt : onestitatea, optimismul, increderea si creativitatea in tot ceea ce realizeaza si promit ca o sa continuie sa produca modele unice din dragostea lor pentru cei ce poarta Puma si le vor oferi o lume mai buna, zi de zi.


About the Author: Originals

Povestea de succes Originals

Povestea de succes Originals a inceput acum in urma cu aproape un deceniu, pornind de la dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor de a-si defini si exprima stilul de viata, personalitatea, pasiunea si interesul lor pentru sport, diversitate si originalitate. Toate acestea transpuse intr-o noua identitate stilistica si sociala!

Am stiut din primul moment cat de importante sunt pentru clientul Originals autenticitatea, diversitatea si calitatea produselor pe care le cauta si de aceea am selectat, cu responsabilitate si dedicare, ca parteneri, doar acele branduri care respecta atributele cautate de clientii nostri.

Oferim clientilor nostri posibilitatea de a-si defini si reinventa permanent Stilul vestimentar si de a trai o experienta de cumparare online Surprinzatoare, adaptata cerintelor specifice si nevoilor acestora. Incurajam si sustinem creativitatea si exprimarea libera a Spiritului prin intermediul fiecarei alegeri stilistice a clientilor nostri si cautam permanent sa surprindem cele mai diferite ipostaze ale acestuia.

www.originals.ro

Lasă un răspuns