Green is the new black

green is new black

 

Săptămâna aceasta vedem verde în faţa ochilor, şi nu pentru că avem vreo problemă cu vederea. În lumea sportului, culoarea verde poartă semnificaţii ample, multe de care probabil nu aveai habar. În acest articol vă vom prezenta câteva aspecte interesante despre culoarea verde.

 

Kobe şi culoarea sa preferată

Până în ziua de astăzi legendarul Jerry West de la echipa Los Angeles Lakers refuză să viziteze Bostonul şi … urăşte culoarea verde. Într-atât de mult încât nu are niciun obiect vestimentar verde. Acest lucru derivă din continua rivalitate între Lakers şi Boston Celtics, echipe care s-au confruntat până acum de 12 ori în finale, cei de la Boston câştigând de 9 ori. Celticii au 17 campionate iar Lakers 16. Celticii sunt reprezentaţi de culoarea verde iar Lakers de culorile mov şi auriu.

Cu toate acestea,  Kobe Bryant de la Lakers a declarat faptul că verde este culoarea sa preferată. În mod evident, multă lume s-a întrebat cum este aşa ceva posibil. Kobe a explicat că din punctul său de vedere, verdele celor de la Celtics are ceva deosebit, ce iese în evidenţă. Drept urmare, starul a declarat că este nerăbdător să concureze din nou cu aceştia pentru a fi în preajma acelei nuanţe superbe.

 

Olimpiada într-o mare de verde

Într-una din zilele de competiţie de la Rio, apa din piscină s-a făcut din albastră … verde. Purtătoarea de cuvânt a comitetului organizator  a declarat faptul că acest fenomen a avut loc din cauza scăderii nivelului alcalinizării. Climatul umed şi cald din Rio de Janeiro poate fi un factor care să fi influenţat acest proces, de asemenea.

 

Nutriţia şi culoarea verde merg mână în mână

Îndemnul de a mânca mai multe legume verzi este una dintre cele mai des întâlnite recomandări făcute atleţilor. Motivul este că acestea au mulţi nutrienţi, sporind fibrele, calciul, fierul, alte vitamine şi minerale din organism. În plus, conţin şi un număr scăzut de calorii. La întrebarea “Câte legume verzi ar trebui să consum?”, răspunsul este unul simplu: cât de multe poţi. Varianta ideală este ca jumătate din farfurie să fie umplută cu legume şi fructe, sau altfel spus, între 3 şi 5 porţii de legume pe zi.

 

Culoarea verde de pe tricourile Australiei

Guvernul australian a eliberat un document prin care explică faptul că verde şi auriu au fost opţiuni foarte populare de culori care să reprezinte Australia datorită puternicelor legături ale mediului cu teritoriul, şi mai ales pentru că reprezintă culorile emblemei florale naţionale a Australiei – Acacia pycnantha.

 

Superstiţiile din jurul culorii verde

Pentru a evita ghinionul de St. Patrick’s Day, legenda spune că trebuie să porţi verde oriunde te duci. Cu toate acestea, să porţi verde la curse este cel mai ghinionist lucru pe care îl poţi face. Câteva dintre cele mai populare maşini au purtat o dungă verde în ultimii anii – Subway-ul lui Carl Edwards, AMP Energy a lui Denny Hamlin, GoDaddy a lui Danica Patrick. Superstiţia privind culoarea verde este relativ recentă, si a pornit de la două accidente care s-au petrecut la o distanţă de 10 ani unul faţă de celălalt – în 1910 şi în 1920.

 

Pe o notă mult mai veselă, Originals îţi sugerează o serie de produse verzi, eye-catching, speciale pentru aceia dintre voi care îndrăznesc să iasă în evidenţă!

 

 

tricou-femei-nike-w-nsw-tee-crew-jdi-swoosh-685518313-14734-1

Tricou Nike W NSW Tee Crew JDI Swoosh

tricou-barbati-tommy-hilfiger-polo-kelly-green-tm41640-14251-1

Tricou Tommy Hilfiger Polo

tricou-barbati-nike-solstice-futura-ss-807929351-14907-1

Tricou Nike SOLSTICE FUTURA SS

trening-copii-nike-t45-t-cuff-track-suit-yth-679158313-14804-1

Trening Nike T45 T Cuff Track Suit Yth

adidasi-copii-nike-tanjun-gs-818384311-14833-1

Pantofi sport Nike Tanjun (GS)

adidasi-barbati-nike-tiempo-genio-ii-leather-fg-819213307-14902-1

Ghete de fotbal Nike Tiempo Genio II Leather FG

 

About the Author: Originals

Povestea de succes Originals

Povestea de succes Originals a inceput acum in urma cu aproape un deceniu, pornind de la dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor de a-si defini si exprima stilul de viata, personalitatea, pasiunea si interesul lor pentru sport, diversitate si originalitate. Toate acestea transpuse intr-o noua identitate stilistica si sociala!

Am stiut din primul moment cat de importante sunt pentru clientul Originals autenticitatea, diversitatea si calitatea produselor pe care le cauta si de aceea am selectat, cu responsabilitate si dedicare, ca parteneri, doar acele branduri care respecta atributele cautate de clientii nostri.

Oferim clientilor nostri posibilitatea de a-si defini si reinventa permanent Stilul vestimentar si de a trai o experienta de cumparare online Surprinzatoare, adaptata cerintelor specifice si nevoilor acestora. Incurajam si sustinem creativitatea si exprimarea libera a Spiritului prin intermediul fiecarei alegeri stilistice a clientilor nostri si cautam permanent sa surprindem cele mai diferite ipostaze ale acestuia.

www.originals.ro

Lasă un răspuns