Ecko Unlimited

Unltd

Inca de la inceputul sau, in anul 1993, Ecko Unlimited a devenit leader in sporturile extreme/ skate, hip-hop si pe piata designer-ilor de moda.

Marc Ecko, forta creativa din spatele brandului Ecko Unlimited, a deschis cai noi pentru fuziunea dintre elementele distincte ale culturii persoanelor tinere, intr-o singura expresie al unui singur stil de viata, mondial. “ Este greu de crezut ca Ecko Unlimited a inceput ca linie de imbracaminte pentru skateboard-eri. Doamne, cum schimba timpul lucrurile ! ”, afirma Ecko.

Astazi, imbracamintea Ecko este una dintre cele mai recunoscute linii de imbracaminte Hip Hop, de pe piata. Brandul creeat de Marc Ecko se adreseaza atat barbatilor cat si femeilor.

In afara clientilor generali, Ecko Unlimited este sustinut de artisti cunoscuti precum Eminem, 50 Cent sau alte multe celebritati urbane precum Fat Joe, Ghostface Killah, Talib Kweli si Mobb Deep care au fost folosite si in campaniile publicitare, inca din anul 2003.

Logo-ul companiei este un rinocer, iar Marc Ecko explica de unde s-a inspirat : “ Tatal meu colectiona rinoceri din lemn cu care ma jucam cand eram mic. Mai tarziu, am avut o linie de 25 de tricouri si unul dintre ele purta logo-ul cu rinocerul. Imi amintesc si acum ce ziceau cumparatorii : ‘ Ce intentionezi sa afirmi ? La ce se refera ? ’, insa clientii au raspuns pozitiv si au inceput sa valideze rinocerul, asa ca am inceput sa-l utilizez din ce in ce mai des. Am vrut un logo pentru marca, nu doar un cuvant. Am stiut ca daca pot lua toate lucrurile unui stil de viata pe care sa le intruchipez si sa le subliniez prin aceasta creatura, atunci ar fi o reteta pentru succes. ”

Ecko se prezinta admiratorilor cu cea mai mare selectie si colectie de imbracaminte, in functie de fiecare sezon dintre toate brandurile hip hop. Cu ajutorul marketingulului si al strategiilor folosite de Ecko, s-a realizat un plan care ofera brandului un stil deosebit, ce se apropie de targetul pietelor insa este independent fata de celelalte marci.

Ecko Unlimited este condus dupa o simpla credinta: aceea ca nimeni nu trebuie sa fie ingradit intr-un singur stil. Este o filozofie care ia forma blugilor, tricourilor, gecilor, pantalonilor scurti, ceasurilor si hanoracelor, dedicate tinerilor, oferindu-le sansa de a crede si a fi sincer cu ei, insisi.

Ecko


About the Author: Originals

Povestea de succes Originals

Povestea de succes Originals a inceput acum in urma cu aproape un deceniu, pornind de la dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor de a-si defini si exprima stilul de viata, personalitatea, pasiunea si interesul lor pentru sport, diversitate si originalitate. Toate acestea transpuse intr-o noua identitate stilistica si sociala!

Am stiut din primul moment cat de importante sunt pentru clientul Originals autenticitatea, diversitatea si calitatea produselor pe care le cauta si de aceea am selectat, cu responsabilitate si dedicare, ca parteneri, doar acele branduri care respecta atributele cautate de clientii nostri.

Oferim clientilor nostri posibilitatea de a-si defini si reinventa permanent Stilul vestimentar si de a trai o experienta de cumparare online Surprinzatoare, adaptata cerintelor specifice si nevoilor acestora. Incurajam si sustinem creativitatea si exprimarea libera a Spiritului prin intermediul fiecarei alegeri stilistice a clientilor nostri si cautam permanent sa surprindem cele mai diferite ipostaze ale acestuia.

www.originals.ro

Lasă un răspuns