Cum să te menţii în formă şi în sezonul rece

 

Trebuie să recunoşti că odată cu venirea iernii antrenamentele tale se răresc, iar kilogramele în plus încep să-şi facă simţită prezenţa. Motivele sunt multe, cele 20 de grade cu plus din casă versus gradele cu minus de afară, nostalgia ( dată de venirea)  Sărbătorilor de iarnă, Sărbători care işi lasă amprenta şi asupra alimentaţiei şi, nu în ultimul rând, lipsa chefului, toate te fac să reduci nivelul şi numărul antrenamentelor din sezonul rece.

Chiar şi aşa exista variante care să te facă să nu renunţi la mişcare. Iată câteva idei care te vor ajuta să te menţii în formă şi în această perioadă plină de “tentaţii nevinovate”.

 

Antrenamentele desfăşurate în casă

Pot fi de mare folos atunci când vrei să te menţii în formă fără să iei contact cu temperaturile scăzute de afară. Exercitii precum genuflexiuni, abdomene sau flotări sunt la îndemna oricui. Pentru a face antrenamentul mai plăcut, poţi să asculţi muzică în timp ce te antrenezi.  O altă variantă o reprezintă apelarea la un DVD cu exerciţii fizice sau de ce nu, dacă ai o consolă de gaming, sunt o multitudine de jocuri interactive care te ţin în “priză”.  Să nu uiţi nici de antrenamentele cu greutăţi. Cel mai bine ar fi să foloseşte gantere, dar dacă nu dispui de ele, nu e nicio problemă, le poţi înlocui cu sticle sau bidoane cu apă.

Un alt exerciţiu cardio care îţi solicită foarte mult musculatura îl reprezintă urcatul scărilor. În cazul de faţă, dacă stai la bloc ai un avantaj. Imaginează-te urcând şi coborând etajele blocului în care stai( sau de ce nu, în care stau rudele, prietenii tăi), te-ar ajuta, nu?

Să faci antrenamente acasă este una din cele mai bune alternative pe durata iernii, dar trebuie să ţii cont că executarea greşită a acestora poate duce la accidentări serioase. Din acest motiv este recomandat ca atunci când simţi orice durere profundă, să te opreşti. E bine de ştiut că un echipament adecvat este recomandabil chiar şi atunci când te mişti “like a boss” în faţa Tv-ului.

 

Abonamentul la sală

Dacă nu eşti adeptul sportului în aer liber pe vreme capricioasă, un abonament la sală ţi-ar fi de mare folos. Caută un program care să fie pe placul tău şi frecventează sala de sport chiar dacă până la ea trebuie să înfrunţi condiţiile meteorologice. Nu uita că odată ce scoţi bani din buzunar, vei avea o motivaţie în plus să te ţii de treabă.

 

Include sportul in vacanţa ta de iarnă

Îmbină plăcutul cu utilul. Dacă ai de gând să pleci în vacanţă la munte, profită  şi practică sporturile de iarnă. Indiferent dacă preferi staţiunile montane de la noi ori pe cele din afară, un sejur la ski te va face să scapi rapid de caloriile acumulate pe parcursul nenumăratelor şi delicioaselor mese în familie,  iar asta pentru că acest sport antrenează o gamă variată de grupe de muşchi. Dacă nu eşti tentat să schiezi, încearcă să te dai cu placa de snowboard.  Dacă vei încerca pentru prima dată va fi funny pentru că este destul de greu să te sincronizezi, dar experienţa merită trăită.

 

Aminteste-ţi ce făceai iarna când erai copil

Când erai mic aşteptai cu nerăbdare să ningă pentru a te putea juca în zăpadă. Fă asta şi acum!  Orice tip de activitate fizică te menţine în formă, aşadar  bucură-te de iarnă şi joacă-te. Dă-te cu sania, construieşte un om de zăpadă, demonstrează celor dragi că bulgării tăi sunt mai tari decât cei ai vecinului, fă îngeri în zăpadă, iar exemplele pot continua. Vei vedea că timpul trece repede atunci când te distrezi, iar joaca te păstrează în formă.

 

Acordă o atenţie sporită alimentaţiei

Nu doar de sport ai nevoie pentru a fii în formă tot timpul, ci şi de o alimentaţie sănătoasă, dar asta ştii deja. Greul vine atunci când vorbim de Sărbători.  Nu mai e mult până la Crăciun, când îţi vor face cu ochiul toate preparatele tradiţionale, unele mai gustoase decât altele. Şi da, vei fi tentat să guşti din fiecare, dar tocmai aici este cheia, să guşti, nu să înfuleci tot.

Încearcă să reduci aportul de zahăr, evită pe cât posibil să consumi preparate grase, de asemenea renunţă la sucuri în favoarea ceaiurilor. Bea mai multă apă şi consumă cât mai multe citrice, acestea din urmă nu doar că sunt benefice pentru o formă fizică bună, ci şi pentru sistemul imunitar.

În concluzie, iarna nu este un motiv de îngijorare când vine vorba de antrenamentele fizice, alternative există, ceea ce contează este ca tu să fii determinat să îţi păstrezi sau să îţi îmbunătăţeşti condiţia fizică. Ce zici, eşti?

 

 

Pantofi sport Nike Reax Lightspeed

Pantofi sport Puma Pulse Xt V2 Ft

Bluza Reebok Wor Compr

Bluza Nike Np Cl

Geaca Puma Active 600 Hd PackLite Down

Geaca adidas Originals Slim

About the Author: Originals

Povestea de succes Originals

Povestea de succes Originals a inceput acum in urma cu aproape un deceniu, pornind de la dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor de a-si defini si exprima stilul de viata, personalitatea, pasiunea si interesul lor pentru sport, diversitate si originalitate. Toate acestea transpuse intr-o noua identitate stilistica si sociala!

Am stiut din primul moment cat de importante sunt pentru clientul Originals autenticitatea, diversitatea si calitatea produselor pe care le cauta si de aceea am selectat, cu responsabilitate si dedicare, ca parteneri, doar acele branduri care respecta atributele cautate de clientii nostri.

Oferim clientilor nostri posibilitatea de a-si defini si reinventa permanent Stilul vestimentar si de a trai o experienta de cumparare online Surprinzatoare, adaptata cerintelor specifice si nevoilor acestora. Incurajam si sustinem creativitatea si exprimarea libera a Spiritului prin intermediul fiecarei alegeri stilistice a clientilor nostri si cautam permanent sa surprindem cele mai diferite ipostaze ale acestuia.

www.originals.ro

Lasă un răspuns