A fost introdusa livrarea prin curier rapid

Incepand de astazi puteti opta pentru livrare prin curier rapid (Fan Courier) iar daca plasati o comanda pana in ora 12:00 a doua zi va veti trezi cu ea la usa Razz

About the Author: Ciprian

22 Comments

  1. Ya Digg?

    Deci nu muscati…comenzile prin fan courier nu ajung cand trebuie nici pe departe…nu vreau sa le fac reclama proasta dar asta e adevarul, pacat ca romanul e roman si accepta orice fara sa comenteze.

    Răspunde
  2. acelasimereu

    ya digg ai dreptate decat sa platesti 25 ron ca sa’ti ajunga produsu’ “a doua zi” cum spun ei mai bine comanzi prin posta k ajunge cam in acelasi timp si taxa e de 15 ron.de exemplu io’ am comandat prin posta de mai multe ori si in 3-4 zile mi’ajungea.da’ akm cica hai ma s comand si prin curierat k ajunge mai rpd da’ de unde k am dat comanda akm 2 zile si pana azi n’am primit nik.da’ hai ca’i iert k au produse marfa.

    Răspunde
  3. Originals

    Ne cerem scuze pentru orice inconveniente provocate; va asigur ca nu acesta a fost scopul introducerii acestei modalitati de livrare.
    Originals nu garanteaza calitatea serviciilor oferite de Posta Romana sau Fan Courier.

    Dupa cum este scris si aici http://www.originals.ro/informatii_livrare.php ,

    * Comenzile facute pana in ora 12:00 sunt expediate in aceeasi zi
    * Comenzile facute dupa ora 12:00 vor fi expediate in ziua urmatoare
    * Sambata si Duminica nu se expediaza comenzi

    In momentul in care noi am expediat comanda clientului se considera ca “ne-am tinut de cuvant”, restul nu mai depinde de noi. Conform politicii Fan Courier 95 % din totalul expeditiilor ar trebui sa ajunga in 24 ore, desigur ca daca neplacerile vor continua sa apara din partea prestatorului vom incerca sa remediem situatia. Momentan speram ca nu vor mai fi. Inca o data mii de scuze.

    Răspunde
  4. PAICU RAZVAN

    DA ASA E CE ZIC EI CA TRIMIT IN 25 H ZIUA URMATOARE VA II LA TINE LA USA AM ASTEPTAT 3 ZILE SA VINA ABIA A 3 ZII PE LA 7 SEARA DOAMNE..MAI BINE POSTA…ADIK MULT MAI BINE..FAN COURIER SUCKS BIG TIME..IMI FINE..

    Răspunde
  5. joyceanblue

    am si eu o intrebare. trebuiesc sunati destinatarii inainte de livrare pentru a stabili un interval orar de predare?

    ca idee, cu posta romana am o gramada de incidente…de la colet pierdut, retransmis, repierdut, etc pana la ” doamna cand ajunge coletul?” “doamna, ajunge in maxim o saptamana, hai 5-6 zile, sau nu mai ajunge”- raspuns dat de un functionar dintr-un oficiu postal in bucuresti. Nu incurajez neaparat serviciile prin curierat rapid, dar cred ca in mare masura oricum livrarile ar trebui sa se desfasoare mai bine decat cu posta. macar la o firma de curierat ai cu cine sa te certi si eventual iti recuperezi contravaloarea sau coletul.

    Răspunde
  6. Originals

    Intai se duc la domiciliul destinatarului si doar in cazul in care nu gasesc pe nimeni suna.

    Răspunde
  7. Robert

    Firmele mari de curierat rapid, in general neglijeaza clientii mai mici, sau care trimit mai putine expeditii decat si-ar dori ei.Eu am lucrat la 2 firme de curierat si am destula experienta in domeniul acesta.De curand mi-am deschis propria firma, momentan livrez doar in Bucuresti, dar in timp, sper sa mi extind serviciile si pentru provincie. Un lucru e cert, fiind o firma mica si la inceput de drum, incercam sa fim cat mai seriosi, asa ca daca sunteti interesati, nu ezitati sa ne contactati.

    Răspunde
  8. Regele

    admin … cum pot retrage banii ???? daca nu vreau sa cumpar nici un produs… ci vreau banii si cum ii primesc Smile astept un reply aici bafta Grin

    Răspunde
  9. Originals

    Puteti cere contravaloarea punctelor promo in bani (Vor fi platite doar sume multiple de 50 RON.(valoarea minima a unei plati este de 50 RON)). Va rugam sa ne contactati la id-ul de messenger www_originals_ro sau telefonic, la oricare din numerele afisate pe site. Dupa ce situatia dvs. va fi verificata, veti primi banii in cel mai scurt timp prin mandat postal sau prin virament bancar.

    Răspunde
  10. Originals

    Daca este vorba despre returnarea unui produs, il trimiteti inapoi si veti fi contactat telefonic de un reprezentant vanzari in momentul in care coletul ajunge la noi pentru a stabili restul detaliilor.

    Răspunde

Lasă un răspuns