5 Tipuri de exerciţii fizice pentru tine şi partenerul tău

exercitii cu partenerul tau

Te-ai săturat să mergi la sală de unul singur? E plictisitor sau îţi pierzi repede entuziasmul atunci când te antrenezi fără a avea lângă tine o persoană foarte apropiată ţie care să facă acelaşi lucru? Atunci fă-ţi curaj şi invită-ţi cel mai bun prieten, partenerul de viaţă sau chiar colegul de serviciu cu care te înţelegi mai bine să se echipeze corespunzător şi să te însoţească la antrenamente! Iar dacă îţi este teamă că nu vei reuşi să-l convingi să meargă cu tine, avem noi câteva argumente potrivite, care îl vor determina să-şi schimbe decizia. Ei bine, mai multe studii desfăşurate în acest domeniu au arătat faptul că atunci când faci exerciţii fizice împreună cu o altă persoană, devii mult mai motivat în ceea ce faci, dedici mai mult timp antrenamentului şi, astfel, obţii rezultate mai bune.

Şi, dacă suntem la capitolul sport, îţi prezentăm cinci tipuri de exerciţii fizice pe care le poţi executa împreună cu cine doreşti tu! Cu siguranţă îţi vor plăcea la nebunie!

Tragerea călcâiului cu banda elastică

PARTNER-HEEL-TAPS

Îţi este extrem de dificil să faci acele abdomene clasice? Atunci ar fi cazul să uiţi de ele! De ce? Pentru că împreună cu partenerul tău de sală, vei putea executa un tip de exerciţiu potrivit atât pentru abdomen, cât şi pentru coapse. Pentru asta ai nevoie de o bandă elastică, care să fie rezistentă. În timp ce tu trebuie să stai aşezat pe spate, cu mâinile pe lângă corp, partenerul tău trebuie să stea în poziţie verticală, la capul tău şi cu genunchii uşor flexaţi. După ce ai înnodat cu grijă banda în jurul picioarelor tale, contractă abdomenul şi adu picioarele încet către acesta, în timp ce partenerul tău ţine cele două capete de bandă elastică. Apoi du picioarele în poziţia iniţială.

Rotaţia externă

EXTERNAL-ROTATION

Pentru a face acest exerciţiu ai nevoie tot de o bandă elastică. Numai că, de data asta, tu şi partenerul tău trebuie să staţi în poziţie verticală, unul lângă celălalt, însă la o distanţă care să permite apariţia unui tensiuni fizice în timpul acestui exerciţiu. Picioarele trebuie să fie puţin depărtate, iar în vreme ce una dintre mâini este în jurul taliei, cu cealaltă mână fiecare dintre voi trebuie să ţină bine de un capăt de bandă şi să se rotească către exterior. Atenţie: cotul mâinii cu care trageţi de bandă trebuie să formeze un unghi de 90 de grade.

Fandări înainte-înapoi cu pasarea mingii

FORWARD-BACKWARD-LUNGE-WITH-PASS

Spre deosebire de primele două exerciţii prezentate anterior, acesta implică folosirea unei mingi medicinale. Întâi de toate, tu şi partenerul tău trebuie să vă aşezaţi faţă în faţă, în poziţie verticală. Ţinând mingea în zona pieptului, trebuie să faci o fandare înainte cu piciorul drept . Simultan, partenerul tău trebuie să facă o fandare înapoi cu piciorul stâng. Această fandare presupune ca genunchiul vostru să fie flexat într-un unghi de 90 de grade. După ce aţi ajuns în poziţia iniţială, trebuie să vă pasaţi reciproc mingea, menţinând-o tot la nivelul pieptului. Faceţi între 8 şi 12 repetări, iar apoi schimbaţi locurile.

Pasarea mingii din poziţia şezut

SIT-UP-WITH-PASS

Dacă vrei să insişti asupra abdomenului, atunci îţi sugerăm un exerciţiu extrem de uşor, dar foarte bun pentru a obţine rezultatele pe care le-ai visat mereu. Acesta presupune să vă aşezaţi faţă în faţă, pe spate, dar cu genunchii flexaţi şi cu mingea medicinală deasupra capului. Apoi contractă abdomenul în timp ce te ridici pentru a ajunge în poziţia şezut, aducând mingea în faţă şi pasând-o partenerului tău, care trebuie să execute aceleaşi mişcări ca tine.

Sărituri cu bătăi din palme

SQUAT-JUMP-WITH-CLAP_0

Dacă vrei să faceţi un exerciţiu simplu, care să vă destindă şi să vă înveselească, atunci vă recomandăm săriturile. Dar pentru că scopul este şi de a vă lucra corpul, acestea nu pot fi executate oricum. Aşadar, aşezaţi-vă unul lângă celălalat, însă cu faţa în direcţii opuse. Apoi, simultan începeţi să săriţi, ridicând mâinile deasupra capului şi atingând printr-o bătaie uşoară palma reciproc. Apoi reveniţi repede din săritură într-o poziţie cu genunchii flexaţi. Repetaţi această mişcare de 8-12 ori şi apoi veţi vedea că vă veţi simţi extraordinar.

Tu cu cine te gândeşti să mergi la sala de sport?

Sursa foto: greatist.com

About the Author: Originals

Povestea de succes Originals

Povestea de succes Originals a inceput acum in urma cu aproape un deceniu, pornind de la dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor de a-si defini si exprima stilul de viata, personalitatea, pasiunea si interesul lor pentru sport, diversitate si originalitate. Toate acestea transpuse intr-o noua identitate stilistica si sociala!

Am stiut din primul moment cat de importante sunt pentru clientul Originals autenticitatea, diversitatea si calitatea produselor pe care le cauta si de aceea am selectat, cu responsabilitate si dedicare, ca parteneri, doar acele branduri care respecta atributele cautate de clientii nostri.

Oferim clientilor nostri posibilitatea de a-si defini si reinventa permanent Stilul vestimentar si de a trai o experienta de cumparare online Surprinzatoare, adaptata cerintelor specifice si nevoilor acestora. Incurajam si sustinem creativitatea si exprimarea libera a Spiritului prin intermediul fiecarei alegeri stilistice a clientilor nostri si cautam permanent sa surprindem cele mai diferite ipostaze ale acestuia.

www.originals.ro

Lasă un răspuns