10 Paşi pentru a face sport zilnic

10 Paşi pentru a face sport zilnic

Vrei să scapi de cei câţiva centimetri în talie ori de kilogramele pe care le-ai acumulat în timpul vacanţei de iarnă? Sau doreşti să îţi recapeţi tonusul şi să ai mai multă energie?

Cu siguranţă ştii deja că aceste lucruri pot deveni posibile doar dacă ai o alimentaţie sănătoasă, dar şi un stil de viaţă care include sportul. Ce s-a întâmplat? Am atins un subiect sensibil? Ei bine, nu e cazul să te ruşinezi şi nici să te îngrijorezi. Ştim cât de dificil este să începi un program bazat pe mişcare şi, mai ales, să reuşeşti să îl respecţi în fiecare zi. Aşa e?

Tocmai de aceea, ne-am gândit să îţi venim în ajutor cu un plan în 10 paşi simpli, pentru a începe să faci mişcare şi a obţine astfel rezultatele pe care le doreşti.

1 Stabileşte-ţi un obiectiv clar. Primul pas şi unul dintre cele mai importante aspecte legate de respectarea programului de mişcare este stabilirea unui obiectiv precis. Fie că este vorba de 30 de zile de running în fiecare dimineaţă, fie de două ore pe zi de fitness timp de o săptămână, este important să îţi setezi în minte ceea ce doreşti să obţii. Sau notează-l în agendă, pe un post-it lipit de frigider ori pe perete, numai să îl ai în permanenţă în câmpul tău vizual. Astfel, îţi vei aminti mereu de ceea ce trebuie să faci, lucru care te va motiva şi mai mult.

2.  Realizează-ţi un plan. A dori să faci sport în absenţa unui plan bine-pus la punct e ca şi cum ai ieşi la alergat fără pantofi de running. Aşadar, înainte de a te apuca de mişcare, reflectează puţin asupra tipurilor de exerciţii fizice de care corpul tău are nevoie, dar şi de timpul pe care îl poţi dedica acestora. Totodată, gândeşte-te dacă vrei să faci mişcare în aer liber, la sală sau, de ce nu, chiar în intimitatea propriei tale case.

3.Respectă cu stricteţe programul. Atunci când vine vorba de făcut sport, cu toţii găsim scuze precum “Nu am suficient timp.” “Sunt mult prea obosit.”ori “Am lucruri mai importante de făcut.” Ei bine, dacă vrei cu adevărat să obţii ceea ce ţi-ai propus, constanţa este cuvântul de ordine. Sportul trebuie fie parte esenţială din viaţa ta, exact aşa cum sunt studiile, serviciul ori curăţenia în casă. Aşadar, nu amâna antrenamentele fizice, ci transformă-le într-un obicei plăcut şi energizant.

 4.Cere ajutor. Un aspect esenţial de care trebuie să ţii seama înainte de a începe un astfel de program este legat de cunoaşterea propriului tău corp. În zadar ţi-ai setat un obiectiv ambiţios atât timp cât nu ştii încă ce exerciţii ţi se potrivesc. Sfatul nostru este să discuţi cu un trainer pentru a-ţi spune ce antrenament trebuie să urmezi. În plus, discuţiile cu un trainer te pot motiva şi mai mult.

5.Împărtăşeşte-le celorlalţi experienţa ta. Indiferent că e vorba de familie sau de prieteni, faptul că le povesteşti acestora despre obstacolele întâmpinate, dar şi de micile succese reprezintă un pas important în atingerea obiectelor stabilite. Şi, pe lângă asta, poţi deveni un exemplu de urmat şi pentru cei din jurul tău.

6.Încearcă ceva nou. Dacă eşti o persoană care se plictiseşte repede sau, pur şi simplu, ai obosit să faci acelaşi tip de exerciţii fizice zi de zi, încearcă şi altceva. Există o mulţime de moduri prin care poţi face mişcare, aşa încât ai de unde să alegi. Aşadar, dacă te-ai săturat de running, încearcă să mergi la zumba. Dacă fitnessul nu-ţi mai oferă aceeaşi satisfacţie, îndreaptă-te către terenul de tenis. Suntem siguri că vei găsi un sport ca îţi va plăcea.

7.Gândeşte pozitiv. Inamicul pe care îl întâlnim cu toţii la un moment dat este gândirea negativă. Pentru a reuşi să ajungi acolo unde îţi doreşti, sfatul nostru este să îţi păstrezi optimismul. Da, chiar şi atunci când simţi că ai obosit şi vrei să-ţi aducă cineva un scaun atunci când te afli pe pista de alergare. Aşadar, încearcă să priveşti în perspectivă, să te imaginezi pe tine în momentul în care vei obţine rezultatele la care ai visat. Acest lucru îţi va da mai mult curaj şi putere să continui.

8.Concurează. Atunci când spunem concurenţă nu înseamnă că trebuie participi la vreun maraton. Înseamnă să intri în competiţie cu tine însuţi. Să te străduieşti să faci astăzi mai mult ca ieri. Să îţi depăseşti propriile limite. Să devii cea mai bună versiune a ta.

9.Odihneşte-te. Chiar dacă sportul trebuie să ocupe un loc esenţial în viaţa ta, odihna este şi ea importantă. Astfel, nici corpul şi nici sistemul tău imunitar nu vor avea de suferit. Cele mai bune metode pentru a te relaxa sunt înotul şi stretching-ul.

10.Sărbătoreşte evoluţia. Unul din secretele reuşitei constă în sărbătorirea fiecărui pas înainte pe care îl faci. Aşadar, din când ai când, poţi să îţi reduci numărul de exerciţii într-o zi sau să te înfrupţi din prăjitura ta preferată. În acest mod, vei simţi altfel bucuria micilor progrese şi vei căpăta mai multă încredere în propria persoană.

Tu eşti gata pentru mişcare?

About the Author: Originals

Povestea de succes Originals

Povestea de succes Originals a inceput acum in urma cu aproape un deceniu, pornind de la dorinta de a veni in intampinarea nevoilor clientilor de a-si defini si exprima stilul de viata, personalitatea, pasiunea si interesul lor pentru sport, diversitate si originalitate. Toate acestea transpuse intr-o noua identitate stilistica si sociala!

Am stiut din primul moment cat de importante sunt pentru clientul Originals autenticitatea, diversitatea si calitatea produselor pe care le cauta si de aceea am selectat, cu responsabilitate si dedicare, ca parteneri, doar acele branduri care respecta atributele cautate de clientii nostri.

Oferim clientilor nostri posibilitatea de a-si defini si reinventa permanent Stilul vestimentar si de a trai o experienta de cumparare online Surprinzatoare, adaptata cerintelor specifice si nevoilor acestora. Incurajam si sustinem creativitatea si exprimarea libera a Spiritului prin intermediul fiecarei alegeri stilistice a clientilor nostri si cautam permanent sa surprindem cele mai diferite ipostaze ale acestuia.

www.originals.ro

Lasă un răspuns